Brakuje Ci pomysłu na estetyczny szyld reklamowy do swojej firmy? Czasem nie ma co wyważać otwartych drzwi, lecz skorzystać ze sprawdzonych wzorców. Poniżej przykłady różnych typów szyldów dla praktycznie każdej branży.
KATEGORIE:
SZYLDY DREWNIANE
POZOSTAŁE
Jasne, stonowane i klimatyczne szyldy
Przykład estetycznego szyldu restauracyjnego
Szyld w postaci liter przestrzennych na zabytkowej kamienicy
Szyldy markizowe, rozkładane. Markiza zawsze powinna mieć jednolite tło i maksymalnie jeden kolor nadruku. W tym przypadku jest to granat połączony z nadrukiem w kolorze złotego.
Poniższy szyld nie wyróżnia się niczym niezwykłym. Jest zwykły, nieduży i na czarnym tle. Ale to wystarczająco aby zakomunikować potencjalnemu klientowi co to za sklep. Resztę przechodzień dowiaduje się z ekspozycji w witrynie.
Podsumowując: nie należy na szyldach wypisywać listy dostępnych produktów. Te należy zaprezentować fizycznie w witrynie sklepowej, co zdecydowanie bardziej przyciągnie uwagę przechodnia
Mały, estetyczny szyld punktu gastronomicznego
Szyldy świetlne -neony to styl znany od lat. Są ozdobą miasta, a w tym przypadku ładnie kontrastują z szarym murem.
Szyldy gastronomiczne. Tu fantazji i krzykliwości zazwyczaj jest najwięcej. Zwłaszcza w miejscach turystycznych. W tym przypadku ryzyko krzykliwej reklamy zostało pohamowane i wystarczyło czarne – jednolite tło i stonowane napisy.
Sklep odzieżowy powinien bronić się marką, a resztę niech dopowie witryna, w której widać asortyment. W samym szyldzie nie ma ani grama krzykliwości. Same stonowane barwy.
Jak widać- jest to zabytkowa, stylowa kamienica. Można jednak elegancko wkomponować:
– szyld: na czarnym tle, jednokolorowy; świecący, ale na biało, a nie pstrokato
– witryna: jest dopełnieniem szyldu. To ona ma zachęcić do wejścia do środka – przez swój wystrój. Dodatkowa sama witryna poprowadzona jest do samej ziemi, co zdecydowanie dodaje szyku sklepowi,a także zwiększa się powierzchnia ekspozycyjna.
ZARA pokazuje tutaj wszystko z czym powinna kojarzyć się estetyczny i elegancki sklep.
- Dwukolorowy stonowany szyld. Jak widać, nie potrzeba tysiąca kolorów, żeby być zauważonym
- Markiza oczywiście kolorze stonowanym, jednolitym.
- Ładnie zagospodarowana witryna
- Wysokość witryny – aż do podłogi